Műhelyek


Az iskola arra való, hogy az ember megtanuljon tanulni, hogy felébredjen a tudásvágya, megismerje a jól végzett munka örömét, megízlelje az alkotás izgalmát, és megtalálja a munkát, amit szeretni fog.

Szent-Györgyi Albert

A tanulók felismerhetik a tervezés, az alkotás, a kétkezi munka örömét. Megtanulják a megszerzett tudást alkalmazni a gyakorlatban, miközben megvalósítják az ötleteiket (a műhelyek minigyárak, film-és fotóstúdiók és éttermek). A világról megtudott dolgok szintetizálása a tárgyalkotás.

A tárgyak és ezáltal a gyakorlati dolgok közelebb kerülnek a diákokhoz, egészen más lesz a viszonyuk azokhoz a tárgyakhoz, amit maguk készítenek.

Így tanulunk

A tanulók önirányítása és saját tanulásuk iránt érzett felelőssége sokkal magasabb.

A műhelyekben csoportbontásban dolgoznak a diákok.

A foglalkozások a nyelvtanulást is támogatják (angolul tartott foglalkozás).

Makerspace – alkotótér az iskola szívében

Így tanulunk

A középiskolában egy kis műhelyben tanultam meg a kézművességet, a szakmám velejét.”

(id. Rubik Ernő repülőgéptervező, az egyik legismertebb magyar innovátor)

  • fa- és műanyag-, papír-, textilmegmunkálás és -tárgytervezés
  • kéziszerszámok, varrógép, lézervágó, 3D-nyomtatás
  • újrahasznosítás témaköre, fenntartható szemlélet
  • mikroelektronika, robotika, programozás

Konyha – ahol jó lenni, ahol jó enni

Műhelyek

  • egészséges ételek elkészítése,
  • étkezés és életvezetés ritmusa,
  • világok konyhái.

Media lab – tegyük láthatóvá és hallhatóvá a tudásunkat!

Így tanulunk

Amivel meg tudjuk mutatni az általunk gondolt vagy teremtett világot:

  • fotózás, képszerkesztés
  • videófelvétel, -vágás, -szerkesztés,
  • grafikai munkák, grafikai ismeretek és programokban való jártasság.

Pedagógiai koncepciónk

A nevelő-oktató munka gimnáziumunkban egy pedagógiai program szerint folyik. Ebben részletesen megjelenik

  • az iskola küldetése, értékrendszere;
  • az iskola tanítási és nevelési módszerei;
  • az iskola közösségi koncepciója;
  • a pedagógusok, illetve a kiemelt funkciók (pl. osztályfőnök) feladatai, hatáskörei;
  • a tanulók fejlesztése, a tehetséggondozás módszertana;
  • a tanulókkal és a szülőkkel való kapcsolattartás módjai;
  • a vizsgák, a felvétel, az átvétel szabályai.

Kapcsolat

telefon

Titkárság: +36 20 227 3628
Jelentkezés: +36 20 226 9825

email

E-mail: kapcsolat@creascola.hu

postacím


Székhely:
1013 Budapest, Attila út 4. I. emelet 2.

Iskola:
2040 Budaörs, Komáromi utca 16.
(Bejárat a Lévai utca felől)


GYIK

GY. I. K.
Visszatérő kérdésekre összegyűjtöttük a válaszokat

Facebook
Kérdése van? Írjon nekünk!

Kérdése van? Írjon nekünk!